http://www.nedstatbasic.net/apply?ref=1&accountname=Lib+Aria Lib Aria: Ik HAD een mening en heb ze nog, maar mag ze niet meer uiten.

zaterdag, maart 26, 2005

Ik HAD een mening en heb ze nog, maar mag ze niet meer uiten.

Men legde me het zwijgen op.

Dit is een land waar je een mening mag hebben die strookt met de linkse leiders hun visie.

Daarom dat IK MOET zwijgen nu.

Suuces met uw mening, pas wel op als "ze" u eens "pakken" dan slaan ze om dood te slaan.

De dag dat er een "cordon sanitaire" rond LINKS zal zijn, zal ik me terug durven uiten.

2 Comments:

At 9:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zeg, Lib, je laat je toch niet monddood maken he?
Everardus Fijn Van Draedt

 
At 5:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Beste Lib Aria, ik stelde uw meningsuitingen nochtans op prijs.

Wie A zegt moet B zeggen: zou je beter niet bekendmaken van wie je je mening niet meer mag uiten, en waarom?

Wat is de concrete aanleiding voor het stoppen van je meningsuitingen?

 

Een reactie posten

<< Home